In het post-AVG tijdperk is het verzamelen van nieuwe contacten iets verwarrender geworden. Één ding is echter zeker: iedereen moet gebruik maken van een wettelijk verplicht double opt-in aanmeldformulier. Dit is de basis van waterdichte e-mailmarketing. Doordat de ontvanger het abonnement na de aanmelding nogmaals moet bevestigen, heb je altijd bewijs dat de ontvanger op een correcte manier is verzameld.
Pakket: ✔ Lite | ✔ Standard | ✔ Pro
In je Newsletter2Go dashboard vind je rechtsboven in het menu het kopje “Formulieren”. Dit is waar je al je formulieren maakt en beheert.
De formuliergenerator bevat 2 stappen, namelijk:
Simpele stappen, groot resultaat.
Strategisch en zo vaak mogelijk op diverse plekken op de website. Allereerst praten we over het aanmeldformulier voor je nieuwsbrief.
De meest toegankelijke plekken om het nieuwsbrief aanmeldformulier te plaatsen, zijn:
Wanneer je de pop-up functie gebruikt, kun je ook deze bijvoorbeeld 10 seconden nadat de bezoeker op je pagina is beland op laten komen.